Monday, March 26, 2012

TIME-

我係一個..好重感情GE人..咁多年, 都冇乜點進步, 冇乜點變..

冇諗過, 要去到呢個地步..

人人都叫我體諒,,唔好咁執著...唔好咁CHER..
係,,我知, 有好多問題係我引發出黎, 係我自己亂諗出黎TIM..
但, 我都係人, 都有情緒, 都要安撫..
要求真係唔多, 簡簡單單, 一日一個電話, 都唔過份je..
之前GE野,,搜左問題出黎,,唔係解決左啦咩?
點解又變成咁..

忙,, 攰,,又得閒UPDATE FB..
除左時間, 仲可以點?

得就繼續
唔得就BYE!
係咁多!

No comments:

Post a Comment