Saturday, June 25, 2011

座右銘

娛樂圈的人, 明星的事, 即使是家事, 都變了是全港市民的事.

雖然, 我深明, 明星離婚, 關你狗事咩?!
但, 唔知點解. . . .我個心有D痛..  ..點解呢..?

首先, 我想講, 我係局外人 (當然), 而且, 絕對係一粒星斗市民,
以八婆仔心態去發表個人感受.
而且, 我要表晴, 我係偏向幫男方的.



來自破碎家庭ge人, 當然唔想自己ge小朋友都係行番同一條路.
偏偏,, 就係正正一模一樣.. . .好諷刺, 亦都好淒慘.

當日拍晒檯, 講到有幾愛, 誓死都要一齊..  .講到聲淚俱下.. ..
如今, 一切都被推翻.. ..
愛ge誓詞, 忘記了...
換來就係指控, 責罵.  . . .
當日一齊經歷過ge事,, 果種互相支持,, 去左邊?

係咪真係愛ge反面就係恨?
挽救唔到ge婚姻,就要公然開腔怒罵指責對方?
做每件事之前, 有冇認真諗過, 檢討過?
最可憐ge, 係小朋友.
小朋友0係邊呢? 工人度 !!!!


男方愛戀金句 : copy from 太陽報..
我真心覺得,, 男ge,, 係比較有內涵ge一個..
講ge野, 都係有種...韻味.

「我的命忌金,每個相士都說栢芝屬重金,一起的話輕則惹官非,重則其中一人會死;第一次和她拍拖,撞了車、坐了牢,但我一生無悔!我願意為愛去賭!」



「這個世界一定有兩個人是注定的,無論你是500磅重還是怎樣,我喜歡你就是喜歡你,我愛你就一定會接受你!」


「我和我老婆說,希望你比我早走,因為如果我先走了,你一個人會很可憐的……所以你先走,我馬上就跟來。」


「老婆問我:『老公,我是不是很失敗,有我這麼個老婆,你覺不覺得很丟臉?』我回答:『有甚麼丟臉的,這是你的心聲,你是直話直說……這就是你,我喜歡的就是這樣的你!』」


「無論人哋怎麼指指點點,不管人再多,我只看到你,心裏只有你……」





*

難怪, , , ,
難怪,, 真係好難再相信. . . . .
我以為,, 我以為. . . .. .

與情人齊眉白髮 問誰可保證. . ?

No comments:

Post a Comment