Tuesday, January 31, 2012

LIKOVE

有心事, 掩飾不了, 瞞不了你.
謝謝你,,,,

原以為自己AAAAAAAA,
原來, 總會...變了BBBBBB.. ..
很多事都是意料之外, 估計不到, 萬料不及.

我一定一定要改下自己D臭脾氣同LOW EQ..
唔可以再傷害到你..
我一定一定要謹記,, 我要好好好好珍惜你.. !


多謝你,, 包得住.. =)



我太少解釋心裡感激 害你擔心不似被愛
其實我找到你便要大聲報喜

Thanks my private candy store
I LIKOVE U * KOKAY .. ?
heheheheheee~

love,
toddler

No comments:

Post a Comment