Tuesday, November 30, 2010

我有瑕疵 請愛我

D骨都會長大,係我一個朋友話俾我聽.
人老左,新陳代謝慢左,一般黎講都會比年青ge時候肥d, 大舊d.
係..好氣餒. . .
對住我呢d又懶唔願做運動,,又未上岸ge人...面對呢d事,除左灰爆之外,都唔知有咩可以做.

((鬼叫你對住d肥肉都唔願郁咩))

中學時期果陣都唔好再比較..不過比較初初出黎做野..
除左身材,,原來皮膚都有所改變.
大個左,黑眼圈大左...同埋....由一個人口中講出黎,,然後再聽到第二個,,第三個...
我都真係覺得自己個樣有dd變左...尤其是個下巴. . ...
唔能夠細數邊忽唔同左,,總之望落去唔同左..
冇化妝,,都真係唔同左...可能係冇左以前果份稚氣...
總括黎講即係個樣老左la..  . ......................................!

亦都隨住正常ge薪金加幅,0係護膚品上ge投資都的確比以前多左..
我ge皮膚絕對唔係碌左殼ge雞蛋咁滑溜,但總算meet到我自己ge standard...當然有莫大的進步空間..
同時,都會勤力做mask...日常清潔要做好,, 正常保濕...
最基本簡單,,食多d蔬果同飲多d水係不可或缺.
係,,我好鍾意飲水同埋食菜食生果..呢樣野係內在,我深信係有幫助.

你話要做到...吳彥祖口中所講,,,準備出門唔超過10mins ge女人,,已經俾佢娶左.
要做到Lisa.S咁,,實在太有型!
如果我上左岸,我絕對願意洗完面刷完牙梳下頭換件衫就走,
好希望將來ge另一半可以接納我!! HAHAHA!!!

***

如果你愛我 請你愛上我的所有
愛我不夠圓大的雙眼
愛我不夠幼嫩的肌膚
愛我不夠滑溜的雙手
愛我不夠柔順的頭髮
愛我不夠纖細的腰肢
愛我不夠修長的雙腿

如果愛我 請把所有愛 都放於內在的我
我會讓你 好好愛我



溫韾小提示 :
飲足夠ge水就夠. 如果飲用過多ge水,
除左會水腫,仲會降低肌膚的新陳代謝率,導致更多的問題.
一般來說,一天喝兩公升水就是過量.
由於喝太冷ge飲料同攝取過量ge咖啡因都會對肌膚不好,
建議多飲無咖啡因的熱花草茶,有美顏作用.

No comments:

Post a Comment