Friday, December 31, 2010

2010 Review !

嘩...今年真係過得好快.
年年我都係由佢就咁過,但今年真係好想回顧一下.. ..

今年係好充實,好有意義,學懂左好多,經歷左好多,嘗試左好多ge一年.
雖然有唔開心ge事, 但佢只係幫忙突顯喜悅ge事,令佢地更加快樂.
呢一年真心覺得 好 - 開 - 心 !

對我黎講,,三大重要事件係.. ..年頭ge新嘗試. . .然後係年中去Perth旅行,, , 最後就係倒瀉水. .

看似微小ge事,,其實對我心理影響都好大!!!
我而家要黎一個小小ge剖白,, 可以更加記清楚,認清自己.


今年年頭,如果唔係俾人fake左一野,我唔會識去LKF,, 唔會同jeri搵到一個relax ge小天地.
一開頭我堅持唔係太想俾人知我去果度,,雖然我都係正正經經,同jeri跳下舞飲下野發下癲..
不過好似連我自己都接受唔到自己去果度,,所以收收埋埋.
到後來,都變得冇所謂. 又唔係犯法,又唔係做埋d乜野. 光明正大的娛樂場所,豁出去lu~

七月去perth探sinyee,,講左咁多年,終於去到 .. . .
而家先有時間,,緊係la,,quit左份工ar ma. . ...
識左好多新朋友,, 聽多d,睇多d  .. . .perth真係好舒服...勁relax...我真係會再去 (反正佢仲0係果邊~哈哈)

到最後ge三大...倒瀉水... 其實係暗號,,密友會知咩事.
絕對覺得自己大膽左..隔左咁耐有呢下感覺,然後到你take action,一切都靠勇氣!
勇字行頭,, , 姑勿論結果係收了皮...但都係一個突破性ge嘗試!
從此之後,我真係覺得自己冇乜野要驚! ! !


啊...我特登post番呢一年較meaningful ge相..
d頭髮由短,變曲,,到而家中長,,,塊面都係咁包.. haha~又幾好笑wo!

2010年多謝同我分享一切ge家人,,朋友.
2011年一定會更好更開心! 嘗試更多,更乖更成熟更聽話更聰明!
我有信心,,,因為...Faith, Hope, Love *

-----

1月,,跟jeri的 "第一次"


4月本來跟家姐去台中..點知變左自己一個人旅行..另一個經歷..


5月...jeri 離開舊公司..去canada 三個月..好唔捨得,,好唔捨得...



7月,,去perth lu~ 果度靚到爆!!!




















8月,,爸爸生日,,一家人晚飯.. 下?乜你唔知我好錫爸爸ga咩? hahaha~~~



















10月, 朋友們gathering,,colorful的相片,,很美!





















11月就係公司annual dinner,,轉左新工之後...感覺良好.
























12月,, 剛剛過的前幾天,,一班好朋友開x'mas party~期待已久,,最後大家都開心! 成功! yeah!

No comments:

Post a Comment