Monday, August 8, 2011

別怕失去

有一刻,,真係好想讚讚自己.

一直以為自己係情愛、感覺行先ge動物,
忽然, 又發覺. . .原來我係絕對地理性, 愈來愈走向理智行先ge路.
自己分到邊d係適當/應該/可以, , ,, ,,
我ge理智/意志, 甚至可以...愈擴愈大... 大到. . ... . .. ..



大到開始有DD忘記,, , 忽略左自己感受... 

...

其實, 做蜜蜂好d,,
定做隻盲頭烏蠅 . . . 好d. . .?

我反問自己, , , 冇幾耐, , ,
我又再深呼吸一口氣..  .
自己答自己,,自己做左決定.. .
我諗,  ,, , 我會一直理智落去.
人ge經歷絕對影響, 造成今日ge我.
我已經冇賭注, 已經輸唔起.

講白d, 我怕左. 乜都怕.



每段故事際遇也鄰近 別離後來未忘某個人
但是也必須繼續行 追憶過 繼續向前行



p.s. 我真係愈來愈欣賞陳柏宇..佢ge歌完全觸動到我 ..

No comments:

Post a Comment