Wednesday, August 10, 2011

記 - 被迷暈

想寫GE野, 愈來愈口語化.
冇辦法, 咁先係最直接表達自己, 記錄自己GE方法.


當你想人地支持, 或者真係好簡單, 講句 : 請你支持我, 咁就夠, 唔洗兜咁大個圈,
講完一大輪野, 要人地再兜小圈, 講左D野批判 / 反對你,
你個心有D唔舒服, 不服, 委屈等等,,總之就係唔高興LA!

咁係咪一樣, 不如直接D先?


唔係屈/賴星座, 白羊座GE人都真係咁, 講GE野係單純、率直,
講出黎係就係, 唔會唔係GE無啦啦屈自己或者亂咁講.
我講左係, 就係. 講得出口, 都係真的.


你話我因為悶嗎. .  ? 或許, 部份係.

我分唔到.
亦唔需要分得咁清楚.. .

總之, 而家好理智 (又理智) 咁知道. . .
我自己真係唔係太開心... 呢D感覺,, 係自己GE,, 好易分到. . .
真係唔太笑得出. . .. ..有陣時,, 訓覺之前會喊..
聽聽下歌,, 坐0係度,, 企0係度,,行緊. . . .都會有DD想喊. . .
問問自己,, 真係要咁樣嗎?? 真係需要咩?
邊位呀你?
但. . ..避唔到. . .
所以我選擇正視自己GE情緒.. 唔開心就唔開心, 想喊就要喊, 怕甚麼?


咁,,
咁我又未至於好唔開心, 唔開心到成日喊果D
只係情緒比較波動. .有DD野觸碰到我, , 就難免有DD感觸. . .


我間中都會問自己,,
點解會攪成咁. . . .


事實上, 冇乜野呀,
我仍然係姐姐.

No comments:

Post a Comment