Thursday, August 25, 2011

傻女

對於有女藝人宣稱被前男友(同是藝人)被打之新聞..
對我來說, 簡直是笑話一則.

記起"Notting Hill"中, Julia Roberts於晚飯時剖白說,
每當她在愛情上受到傷害, 感到難過的時候, 報章雜誌都會大幅報導以娛樂大眾.
大概就是這種, 不過, 請注意, 該女星絕不是Julia Roberts!!!!!!

做事不分輕重, 不計後果, 呢D可以叫做..."有勇無謀",
直接D, 實情係"講野唔經大腦".
好笑, 而家連自己飯碗都保唔住, 放咩低包袱, 執包袱就有你份!

記得唔知邊個講過 (其實我記得, 很無聊) HAHAHA~~~
人地咁對你, 都真係要檢討下先.
當你遇著果個真係衰人, 變態, 燥狂GE,
打你一次你唔走, 係咁犯賤留低俾人繼續打.
呢D唔係叫好愛好愛, 咩愛情傻瓜, 呢D叫 "ON9" JA!
當報紙講GE係真, 人地真係打過你, 係唔0岩, 男人打女人呀嘛.
但邊個話女人打男人就0岩晒? 你打人先GA WO!!!! 人地唔燥底還番手呀?
唔係真係係咁俾你打心口呀嘛?! TUM你兩野都痴埋一齊番..

由搭4船, 演變到搭14船..我真係有DD懷疑, 係咪真係14個都得呀?
唔好理呢樣野住..個女仔有晒證據可以嬲嬲,, (好CUTE的嬲),
佢都自願性地繼續糾纏, 拖拉咁耐先話上個月正式分手.
又根據女方以前GE新聞,, 經常遇到愛情騙子, 佢都仲未學到野,
一D都唔識汲取教訓, 仲係不斷不斷識錯人, 被人傷害.
搏唔到同情之餘, 仲要俾我呢D星斗市民0係背後狂插同恥笑佢.
點呀,, 係咪扮到咁蠢又想俾下一個上檔?

就算幾會發夢, 幾咁活在自己童話世界GE女仔都要醒下,, 學精D LA...
E~不過我唔係可憐呢個女星, 因為我不嬲都唔鍾意佢唔鍾意到出面.
同埋諗番佢俾人打 ,, 唔好話俾人打, 可能爭執有碰撞有瘀傷之後,
仲要俾朋友影相, 但又唔係即刻報警, 居手何在??!!!!
呢D極度低能幼稚GE行為, 實在令人側目,
出晒名GE是非精, 仲有邊個會同情佢 ?
衰D講, 呢個唔關我事GE女人, 如果真係冇得撈, 我都有DD心涼.
啊.. . . . . .  好黑心.
咁不如話, 放佢一條生路, 放逐佢去北京LA, 唔洗再0係報紙見到佢, 超正!

No comments:

Post a Comment